Kui Sul on veebisaidi avamisega raskusi, siis helista meile telefonil +372 602 6557 või vaata FlixBus Google Assistanti rakendust.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Kaotatud ja leitud asjad

Märge: Hetkel saame tagada klientide teenindust ainult inglise ja vene keeles. Palun saada oma päringud kasutades ühte nendest keeltest.

Kas unustasid suures elevuses, ootuses või lõõgastuses midagi bussi?

Pole probleem! Palun täida meie kadunud & leitud asjade vorm.Juhtumi uusimat teavet saad igal ajal vaadata, sisestades oma broneerimisnumbri vormi sisse.

Kui me Su asja üles leiame, saadame Sulle otsekohe e-kirja. Kui me Su asja üles ei leia, saad Sa meilt 14 päeva pärast e-kirja.
 

FlixNipp! Et leiaksime kaotatud eseme paremini üles, kirjelda seda võimalikult üksikasjalikult. Lisaks ole hoolikas kaotatud eseme tüüpi valides: kui jätsid sülearvuti seljakotti, siis vali vormil „Kotid ja pagas“ ja kirjuta kirjeldusse „Sisaldab sülearvutit“.


Palun arvesta: Sa ei pea meile uut e-kirja saatma ega uuesti helistama: Sinu päringu olek on pidevalt veebis nähtav. Täname.


Registreeri oma kadunud asi siin