Halda minu broneeringut

Broneeringu haldus on platvorm, kus on lihtne hallata kõiki broneeringuid ja reisiandmeid ning laadida alla kõiki dokumente ja pardakaarte.

Broneeringu halduses saab teha järgmist:


Palume arvestada: Flix võtab teenustasu, et investeerida klientidega seotud tööriistadesse, mis suurendavad reisimismugavust, näiteks „Halda minu broneeringut / iseteenindusvahend reiside muutmiseks, pagasi lisamiseks“. Lisateavet vt palun https://www.flixbus.ee/uldtingimused-ja-broneerimistingimused.

Muuta reisija- ja kontaktandmeid

Et kõik kontaktandmed oleksid ajakohased, on nende muutmine tasuta. Lisa kindlasti oma telefoninumber, et saaksid SMS-i teel teavitusi muutuste kohta.

Reisija nime muutmiseks klõpsa "Reisijate muutmine / eemaldamine".
Põhireisija kontaktandmete muutmiseks klõpsa "Muuda kontaktandmeid".

Kui algse broneeringuga võrreldes tekib hinnaerinevus, siis võib olla vaja andmete muutmise eest maksta. Pileteid ei saa teistele edasi anda; reisija eemaldamiseks klõpsa "Tühista reis(id)".

Reisi kuupäeva või kellaaja muutmine

Reisi kuupäeva või kellaaja muutmiseks klõpsa nuppu "Muuda väljumiskuupäeva / kellaaega". Arvesta, et kinnitamise hetkel peab väljumisajani jääma vähemalt 15 minutit. Uue väljumis- või sihtkoha valimiseks pead reisi tühistama ja broneerima uue.

Olenevalt uuest reisist võib olla vaja kinni maksta hinnaerinevus; kui uus reis on odavam, tehakse sulle tagasimakse. Korraga saab muuta ainut ühe reisi toimumisaega.

Istekohtade ja lisapagasi muutmine/lisamine

Istekohta saab muuta, et teha reis mugavamaks või istuda mitmekesi reisides koos. Samuti saab igal ajal lisada pagasiruumi antavat või eripagasit.

Kõik muudatused sõltuvad reisi pakutavast saadavusest.

Broneeringu tühistamine

Kui pead tühistama oma reisi või osa sellest, pakutakse tagasimaksevõimalusi vastavalt selle turu tingimustele, kus te reisite.

Kogu broneeringu või osa reisi tühistamiseks kõpsa "Tühista reis(id)".
Reisijate eemaldamiseks broneeringust klõpsa nuppu "Reisijate muutmine/eemaldamine".
Lisatud istekohtade või pagasi tühistamiseks klõpsa "Tühista pagas / lisad“.

Piletit on võimalik tühistada kuni 15 minutit enne väljasõitu ning saada täielik tagastus vautšeri kujul. Tutvuge meie tühistamispoliitikaga siin.

Hilinemiste ja tühistamiste haldamine

Kui Flix on reisi tühistanud või kui väljumine hilineb oluliselt, siis võib sul olla õigus täiendavale abile. "Halda minu broneeringut" võimaldab sul minna mõne teise Flixi reisiga tasuta või küsida tagasimakset, olenevalt selle turu tingimustest, kus sa reisid.