Kui Sul on veebisaidi avamisega raskusi, siis helista meile telefonil +372 602 6557 või vaata FlixBus Google Assistanti rakendust.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Halda minu broneeringut

FlixBusi lihtne broneerimissüsteem

Tühistamine

Mis ajani ma saan oma broneeringut tühistada?

Sa saad oma broneeringut tühistada kuni 15 minutit enne väljumisaega.

Kas tühistamise eest võetakse tasu?

Kui Sa tühistad oma reisi kuni 30 päeva enne väljumisaega, siis on see tasuta. Pärast seda võime me küsida tühistamistasu. Pärast broneeringu tühistamist luuakse vautšer. Vautšer kehtib 12 kuud ja selle väärtus on Sinu broneeringu hind miinus tühistamistasu (selle olemasolul).

Teave oma broneeringu tühistamise/muutmise kohta

Muutmine

Saad oma broneeringus muuta järgmiseid andmeid:

  • Reisi aeg või sihtkoht*
  • Reisija nimi
  • Telefoninumber

*Kui soovid muuta väljumisaega või sihtkohta, pead esmalt tühistama selle osa reisist, mida soovid muuta. Seejärel saad vautšeri pileti väärtuses (miinus rakenduvad tühistamistasud). Seejärel saad selle vautšeri abil broneerida järgmise reisi. Selleks sisesta vautšeri number vautšeri väljale ja klõpsa „Lunasta“. Vautšer kehtib 12 kuud.

Mis ajani saan ma oma broneeringut muuta?

Saad oma broneeringut muuta kuni 15 minutit enne väljumisaega.

Kas broneeringu muutmine on tasuline?

Kontaktandmete muutmisel tasu ei küsita. Reisija nime muutmine on samuti tasuta, aga kui pileti hind on broneerimise hetkest tõusnud, pead tasuma hinnavahe.

Kui muudad väljumisaega või reisi sihtkohta, kehtivad tühistamise reeglid. Kui muudad oma reisi vähem kui 30 päeva enne väljumist, võetakse vautšeri väärtusest maha tühistamistasu.

Kus ma saan oma broneeringut tühistada või muuta?