Halda minu broneeringut

Broneeringu haldus on platvorm, kus on lihtne hallata kõiki broneeringuid ja reisiandmeid ning laadida alla kõiki dokumente ja pardakaarte.

Et kõik kontaktandmed oleksid ajakohased, on nende muutmine tasuta. Lisa kindlasti oma telefoninumber, et saaksid SMS-i teel teavitusi muutuste kohta.

Kui algse broneeringuga võrreldes tekib hinnaerinevus, siis võib olla vaja andmete muutmise eest maksta. Pileteid ei saa teistele edasi anda; reisija eemaldamiseks klõpsa "Tühista reis(id)".

Arvesta, et kinnitamise hetkel peab väljumisajani jääma vähemalt 15 minutit. Uue väljumis- või sihtkoha valimiseks pead reisi tühistama ja broneerima uue.

Olenevalt uuest reisist võib olla vaja kinni maksta hinnaerinevus; kui uus reis on odavam, tehakse sulle tagasimakse. Korraga saab muuta ainut ühe reisi toimumisaega.

Seda muudatust käsitletakse tühistamisena ja avastavalt meie eeskirjadele rakenduvad tasud.

Istekohta saab muuta, et teha reis mugavamaks või istuda mitmekesi reisides koos. Samuti saab igal ajal lisada pagasiruumi antavat või eripagasit.

Kõik muudatused sõltuvad reisi pakutavast saadavusest.

Siit leiad kogu teabe ja valikud broneeringu tühistamiseks. Saad tühistada kogu reisi või üksikud teekonnad, eemaldada broneeringust reisijaid ning tühistada istekohti või lisapagasit.

Kõikide 30 päeva enne väljumist tehtud tühistamiste korral võidakse rakendada tühistamistasu (hinnateabe leiad siit).

Kui Flix on reisi tühistanud või kui väljumine hilineb oluliselt, siis võib sul olla õigus täiendavale abile. "Halda minu broneeringut" võimaldab sul minna mõne teise Flixi reisiga tasuta või küsida tagasimakset, olenevalt selle turu tingimustest, kus sa reisid.

Palume arvestada: Flix võtab teenustasu, et investeerida klientidega seotud tööriistadesse, mis suurendavad reisimismugavust, näiteks „Halda minu broneeringut / iseteenindusvahend reiside muutmiseks, pagasi lisamiseks“. Lisateavet vt palun https://www.flixbus.ee/uldtingimused-ja-broneerimistingimused.