Flixi kohta lähemalt

Meie toetame jätkusuutlikku ja taskukohast reisimist

Flixist lähemalt

Flix on juhtiv rahvusvaheline reisitehnoloogiaettevõte, mis pakub oma brändidega FlixBus, FlixTrain, Greyhound ja Kâmil Koç jätkusuutlikke ja taskukohaseid reisimisvõimalusi rohkem kui 400 miljonile reisijale rohkem kui 40 riigis ja neljal mandril. Kasutades nii reisijatele kui ka partneritele mõeldud varakerget ärimudelit ja uuenduslikku tehnoloogilist platvormi, saavutas 2013. aastal alustanud Flix kiiresti turuliidri kaugliinibussireiside valdkonnas Euroopas, Põhja-Ameerikas ja Türgi piirkonnas ning laieneb kiiresti edasi Lõuna-Ameerikasse ja Aasiasse. Flix tegeleb pidevalt kasvava kaugliini bussi- ja rongituruga, mida juhib ühiskonna suurenenud keskkonnateadlikkus, ning selle eesmärk on saada 2040. aastaks Euroopas ja 2050. aastaks kogu maailmas süsinikuneutraalseks. Oma edusammude hindamiseks teaduslikult tunnustatud raamistikus seadis Flix teaduspõhiste eesmärkide algatusega lähiaja eesmärgid heitkoguste vähendamiseks.  
 

Tähtsaimad faktid ja numbrid

40+

riiki neljal mandril

5,600

sihtkoha

400+

miljonit reisijat käivitamisest saadik

1,000+

bussipartnerit

5,500+

bussi teedel

13+

FlixTrain ronge Saksamaal

25+

kontorit

5,500+

töötajat

100+

rahvust

Flix ärimudel

Flixi skaleeritav tehnoloogiline platvorm, mis on selle ärimudeli keskmes, on loodud nii reisijatele kui ka partneritele oma klassi parimate võimaluste pakkumiseks. Ühendades võrgu planeerimise, turunduse ja hinnakujunduse, kasutab Flix uuenduslikke lahendusi, et võimaldada mugavat, jätkusuutlikumat ja taskukohasemat reisimist kogu maailmas. Oma tehnoloogilise platvormi ja kasutajasõbraliku rakenduse kaudu loob Flix reisijate vajadustele kohandatud reisikogemuse ja ühendab reisijad transporti pakkuvate kohalike bussipartneritega, tagades samal ajal kaasaegse autopargi, mis vastab kõrgeimatele ohutusstandarditele. See varatõhus ärimudel on muutnud Euroopa idufirma juhtivaks ja ülemaailmselt laienevaks reisitehnoloogia meistriks. 

Jätkusuutlik reisimine

Keskmise heiteteguriga 27,8 g CO₂ reisijakilomeetri kohta võib FlixBusiga reisimine Euroopas vähendada süsinikujälge peaaegu 6 korda võrreldes autosõiduga ja 8 korda võrreldes lendamisega. Lisaks saavad reisijad teekondade broneerimisel valida, kuidas korvata oma heitkoguseid, annetades rahvusvaheliselt tuntud keskkonnaalastele mittetulundusühingutele. 2023. aastal vältisid Flixi reisijad 1,1 miljonit tonni CO₂ eraldumist, valides muude transpordiliikide asemel FlixBus bussid ja FlixTrains rongid. Suurenenud jätkusuutliku reisime alasest teadlikkusest tulenevalt on Flixi eesmärk on saada 2040. aastaks Euroopas ja 2050. aastaks kogu maailmas süsinikuneutraalseks. Oma edusammude hindamiseks teaduslikult tunnustatud raamistikus seadis Flix teaduspõhiste eesmärkide algatusega lähiaja eesmärgid heitkoguste vähendamiseks.

Flixi tehnoloogia lugu

Kaugliinireiside keerukus nõuab kõrgtehnoloogilisi lahendusi, mida Flix oma patenteeritud ja skaleeritava tehnoloogia kaudu sobitab. Flixi skaleeritav tehnoloogiline platvorm on meie väärtuspakkumise keskmes ja toimib isetugevduva hoorattana, mis on loodud selleks, et pakkuda oma klassi parimaid lahendusi nii reisijatele kui ka partneritele. Sujuv broneerimisprotsess võimaldab klientidel platvormis ja kasutajasõbralikus rakenduses hõlpsalt navigeerida, valides sagedaste väljumiste ja suure võrgustiku, taskukohaste hindade ja järjepideva kvaliteetse teenuse vahel. Alates konkreetse reisi otsimisest, ühenduste ja pardal olevate lisateenuste valimisest kuni sujuvalt integreeritud makselahenduste kaudu maksmiseni kogevad reisijad mugavat ja täielikku broneerimisprotsessi. 

Partnerite kasu: juurdepääs uuele kliendibaasile, täiendav stabiilne ja prognoositav tuluvoog, andmepõhine otsuste tegemine, optimeeritud kasutamine ja kulude kokkuhoid Flixi platvormi kaudu. Need aspektid rõhutavad Flixi positsiooni tehnoloogiapõhiste reisilahenduste juhtiva ettevõttena, pakkudes ületamatut väärtust nii reisijatele kui ka partneritele. Esmaklassilise kasutajakogemuse pakkumise tagamiseks on AI ja masinõppe rakenduste skaleeritavus üks Flixi peamisi strateegilisi prioriteete.

495+ M

Meie AI-põhine süsteem haldab iga päev üle 495 miljoni istekoha

1.2 M

Prognoositakse ligikaudu 1,2 miljonit sõitu päevas

44+ M

Keskmiselt rohkem kui 44 miljoni istekoha hind optimeeritakse iga päev

Flix Grupi kaubamärgid

Oma varatõhusa ärimudeliga opereerib grupp tarbijatele suunatud kaubamärke, nagu FlixBus ja FlixTrain, Kâmil Koç Türgis ja ikooniline Greyhound Ameerikas, Mehhikos, Brasiilias ja Tšiilis.

Flix juhatus

André Schwämmlein, asutaja & tegevjuht

André Schwämmlein, asutaja & tegevjuht

Globaalsed ärifunktsioonid

André Schwämmlein on Flixi kaasasutaja ja tegevjuht. Tema usk alternatiivsesse säästvasse ühistransporti inspireeris teda arutlema dereguleeritud turu võimalikkuse üle oma praeguste kaasasutajatega, kui ta oli 2009. aastal Boston Consulting Groupi (BCG) konsultant, seejärel asutas ta 2011. aastal Flixi. Flixi tegevjuhina juhib Schwämmlein ettevõtet visiooni elluviimisel, et võimaldada oma klientidel maailma kogeda. Tema juhtimisel on Flix tõusnud selgeks ülemaailmseks turuliidriks igas põhigeograafias ning laienenud paljudesse riikidesse. Ta on aktiivne ka Scout24 SE ja ABOUT YOU Holding SE nõukogude liikmena ning roheliste erakonna liige Saksamaal alates 2002. aastast.

Daniel Krauss, asutaja & infojuht

Daniel Krauss, asutaja & infojuht

Tehnoloogia ja inimesed/HR    

Flixi infojuhi (CIO) ja personalijuhina (CHRO) juhib Daniel Krauss ettevõtte tehnoloogiat ja inimesi. Koos kaasasutajatega arendas ta Flixi rahvusvahelise transpordi pakkujana. Krauss on ka investor ja nõuandvate kogude liige sellistes ettevõtetes nagu Baby1one ja uvex. Ta on veendunud, et haridus, ettevõtlus ja innovatsioon võivad ühiskonda oluliselt edendada. Ta annab loenguid Erlangen-Nürnbergi Friedrich Alexanderi ülikoolis ja on FightBacki algatuse asutajapartner, mis edendab muutusi jätkusuutlikuma ühiskonna suunas. Ta on ka Saksamaa suurima ettevõtlushariduse mittetulundusühingu STARTUP TEENS aktiivne aktsionär

ning CODE-ülikooli kaasosanik ja usaldusisik. 
Christoph Debus, finantsjuht

Christoph Debus, finantsjuht

Finants- ja juriidilised funktsioonid

Christoph Debus asus finantsjuhi (CFO) ametikohale 2022. aasta märtsi alguses. Oma rollis vastutab ta kõigi ettevõtte finants- ja juriidiliste küsimuste eest. Debus on mobiilsuse valdkonna ekspert ja on juba olnud kapitaliturul arvukatel juhtivatel ametikohtadel, mis on interdistsiplinaarselt ületanud traditsioonilise finantsjuhi tegevuse. Varem oli ta Thomas Cook Group Airlinesi tegevjuht ja viimati Condori finantsjuht, kus ta edukalt ettevõtte ümber paigutas. 

Max Zeumer, operatiivjuht

Max Zeumer, operatiivjuht

Nõudlus ja uued turud

Max Zeumer, operatiivjuht (COO), alustas oma teekonda Flixis 2015. aasta alguses ja on sellest ajast saadik edukalt juhtinud rahvusvahelisi turge. Alates 2022. aasta aprillist on ta operatiivjuhina juhtinud globaalset laienemist, keskendudes Põhja-Ameerikale ja arenevatele turgudele, nagu Brasiilia, Tšiili ja India, jälgides samal ajal ülemaailmset kommertsturunduse ja tulude haldamise funktsioone. Mitmekülgse akadeemilise taustaga, sealhulgas arvutiteaduse, filosoofia ja Columbia Business Schooli ärijuhtimise magistrikraadiga, täiendas ta oma oskusi konsultandina Boston Consulting Groupis, kus ta avastas peagi oma kire traditsiooniliste tööstusharude digitaliseerimise vastu. Tema pühendumus piiriülese koostöö ja sünergia edendamisele avaldab märkimisväärset mõju ülemaailmse reisitööstuse ümberkujundamisele.

Fabian Stenger, operatiivjuht

Fabian Stenger, operatiivjuht

Tarne ja Euroopa turud

Fabian Stenger, grupi operatiivjuht (COO), alustas oma teekonda Flixis 2013. aastal, arendades edukalt turgu Saksamaal ning hiljem ka Põhja- ja Ida-Euroopas. Alates 2022. aasta aprillist juhib Stanger operatiivjuhina Euroopa bussiäri ja jälgib globaalse äri tarnepoolt, valdkonna planeerimist, partnerite haldust, sealhulgas sõidukipargi ümberkujundamist, tegevusi ja klienditeenindust. Varajase Bain & Co. karjäärikogemusega ja Šveitsi St. Galleni ülikooli akadeemilise taustaga, lisaks enam kui kümneaastane Flixi kogemus, on tema strateegiline juhtroll ja pühendumus jätkusuutlikkusele Flixi edu taga, kujundades selle tulevikku ja ülemaailmset mõju.