Kui Sul on veebisaidi avamisega raskusi, siis helista meile telefonil +372 602 6557 või vaata FlixBus Google Assistanti rakendust.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Kliendirahulolu

Kliendirahulolu on üks meie prioriteetidest

FlixBusi kliendid on väga rahul

Hoolitseme FlixBusis iga päev oma klientide rahulolu eest. Meie pingutusi on hinnanud üle 20 000 reisija, kes osalesid viimases uuringus. Lisaks ohtrale positiivsele tagasisidele õnnestus meil teie abiga vastajate vajadusi veel paremini tundma õppida. Tänu sellele saame pakkuda veelgi kõrgemal tasemel teenuseid.

Meie reisijate hinnang on meile tähtis

FlixBusi kõrget kvaliteeti on juba hinnanud 60 miljonit reisijat. Meil on hea meel, et oleme saanud palju positiivset tagasisidet oma reisijatelt ning me tervitame teid rõõmuga meie rohelistes bussides.

97% meie reisijatest olid rahul oma bussireisiga

FlixBus peab kliendirahulolu tähtsaks. Seda tõestab ka kliendiküsitlus, mis hindas FlixBusi teenuste kvaliteeti. Tulemused näitajad, et 97 protsenti reisijatest oli oma viimase bussireisiga rahul või väga rahul.

Ole kursis FlixBusi uudiskirjaga

Samuti kiideti meid meie busside täpsuse, juhtide sõbraliku suhtumise ja reisi mugavuse eest. Lisaks kõrge kvaliteediga teenustele pakub FlixBus tasuta WiFi võrku ja istekohtade garantiid ligi 20 000 marsruudil Poolas ja ümberkaudsetes riikides. See mugav ja taskukohane reisimisviis on veennud ka meie kliente, kellest 94 protsenti soovitaksid FlixBusi oma sõpradele ning tuttavatele .